29.5.2008.

[IMG]http://i31.tinypic.com/2a7wg7n.jpg[/IMG]

Dosao je i taj ocekivani dvadeset i deveti maj.Neki su ga ocekivali godinu,neki dvije,a neki tri.Kroz roletine probijaju zrake sunca.Napokon'rekoh i ustadoh,digoh roletinu da malo sunca udje u moju sobu.Nije mi vise bilo do spavanja,samo skocih do kupatila,i kad se vratih sjedoh na stolicu,upali svoj kompjuter da odvrnem ErrEway do daske.Medjutim,nastade problemcic.Prije nekoliko dana dogovorila sam se sa djevojcicama iz razreda,da ovi sto slusaju folk moraju naucit stranu,a ovi sto slusaju stranu,moraju naucit folk do ekskurzije.Mene zafati ovo drugo.I hajde ja napravi harlabuku oko toga,primam,saljem,trazim,pjesme.I tako prodje jutro,skoro pa dan.Covijece,idem sa rajom u Mađarsku.Dosao je taj dugoocekivani period!Kad se vratim,slijedi jedan veliki post.I nakon toga,oprastam se od bloggera.Nije nijedan velik razlog u pitanju,nego jednostavno moje vrijeme je proslo.: ).Nije to nista aman'zaman,nemojte biti ljuti.O tome cu pisati kad se vratim.Evo jedna slika.Ljubi vas mnogo,vasa Anera.

muah*

Komentariši